Louwman Museum, Den Haag

Graag zie ik u op 15 mei!

Sandra Broman
Project Manager Automobiel Management

Rendement met meer kennis; Data is de sleutel!

Remarketing is één van de belangrijkste sleutels voor uw resultaat. Zo niet de belangrijkste. Automobiel Management zorgt op woensdag 15 mei dat u van de laatste broodnodige informatie op de hoogte blijft. Kennis is rendement.

Nog belangrijker; welke informatie haalt u uit die data en is voor u van belang. Verschillende experts praten u in een middag bij. Laat deze kans niet aan u voorbij gaan. De presentatie is in handen van Gwen Jansen, met co host Peter Brouwer.

Registreren

Een greep uit het programma:

Alles wat u weten moet over de occasionmarkt, gebundeld in een exclusief onderzoek. VWE en AM presenteren het jaarlijkse Nationaal Occasion Onderzoek, met actuele onderwerpen als; wat doen hybrides en EV’s, stadagen, verschillen tussen merkdealers en universelen, welke modellen zijn hot en welke not. Het NOO brengt de trends helder en duidelijk in beeld. Michel Corveleijn van VWE presenteert u de laatste resultaten. Iedere bezoeker van het Remarketing Event krijgt het onderzoek mee.

Wat heeft de WLTP gedaan en wat gaat het nog doen?
Er verdwijnen verschillende modellen uit ons straatbeeld. Wat gaat dit voor een gevolgen voor de Nederlandse branche hebben? Country Manager JATO Nederland Olivier Peijs leidt het onderwerp in waarna een panel van experts uit verschillende sectoren van de autobranche de gevolgen hiervan belicht. Panelleden zijn: Ard Zweet van Mazda, Martin Scheper, Remarketing specialist en Rob Henneveld Global Automotive Consultancy.

Frank Tanke, Country Manager Autorola laat zien welke KPI’s succesvol gebruikt kunnen worden voor de occasionmarkt. Het in 2019 managen van gebruikte autovoorraad is onontbeerlijk en afnemende marges dwingen tot het gebruik van een aantal KPI’s.

Jeroen van den Broek van CRM Automotive Retail pakt het dieselvraagstuk aan. De Diesel Krach, is hij al geweest, zitten wij er nog middenin of moet de grote klap nog komen? Een cijfermatige analyse aan de hand van data, afkomstig van Dataworks4you, van de waardeontwikkeling van gangbare modellen.

Alba Abiega, BCA Europe geeft een kijkje in de ontwikkelingen binnen Europa van de gebruikte auto’s en wat dat kan betekenen voor de Nederlandse gebruikte automarkt.

En wie wordt de opvolger van de Mazda CX-5 als Occasion van het Jaar? De jury heeft de markt weer langs de meetlat gelegd.


Sponsors


Organisatie