Nationaal Occasion Onderzoek 2021

De hedendaagse wereld van de remarketing is hectisch, om maar niet te zeggen: oververhit. Alleen massale import kan het schaarse Nederlandse aanbod nog compenseren. De prijzen stijgen en tegelijkertijd is de markt zo transparant dat de strijd om de koper haast gelijk is aan de strijd om de beste data. Wie handvatten wil om in te spelen op deze ontwikkelingen, leest het Nationaal Occasion Onderzoek 2021 (N.O.O.). Bestel het op deze website voor slechts 49 euro excl. btw en verzendkosten.

BestellenMeer over het onderzoek

Negende editie

Het onderzoek is samengesteld door vakblad Automobiel Management en voertuigdataexpert VWE. De presentatie vond plaats tijdens het AM Remarketing Event op 7 juli in InnStyle in Maarssen. Inmiddels zijn we toe aan de negende editie van het N.O.O. Het onderzoek kijkt terug op afgelopen jaar (2020) in vergelijking met het jaar ervoor (2019). En om goede vergelijking te maken kijken we ook naar de eerste vijf maanden van 2021.

Antwoord op deze vragen

Lezers krijgen onder meer antwoord op de volgende vragen: