23 juni 2022 | Green Village, Nieuwegein

Analyses

Zonder kennis van zaken geen goede zakelijke beslissingen. Automobiel Management brengt, op basis van gedegen analyses, de belangrijkste trends in beeld. Tijdens het AM Remarketing Event presenteren we twee eigen in de sector unieke analyses: het AM Nationaal Occasion Onderzoek en de verkiezing van de Occasion van het Jaar. Zo kunt u de juiste keuze maken, zeker in deze uitdagende tijden.

Aanmelden

Nationaal Occasion Onderzoek

Het Nationaal Occasion Onderzoek is een onderzoek van Automobiel Management en VWE Automotive. Dit rapport is een beknopte selectie van de data, de resultaten en de achtergronden van het onderzoek. Alle cijfers hebben uitsluitend betrekking op personenauto’s. Het onderzoek dat op het AM Remarketing Event bekend gemaakt wordt concentreert zich op de cijfers van het kalenderjaar 2021.

U kunt de digitale versie van het onderzoek van 2020 hieronder bekijken.
Onderstaand onderzoek concentreert zich op de cijfers van het kalenderjaar 2019 en de eerste drie kwartalen van 2020.

Occasion van het Jaar

De handel in occasions is een essentieel onderdeel van de autobranche. Welk model volgt de Volkswagen Golf (7) op als occasion van het jaar? Een vakjury zal zich hierover buigen.

Dealers en importeurs kijken ieder jaar weer reikhalzend uit naar wie de winnaar wordt – want winnen krikt de verkoopcijfers op.
De feestelijke uitreiking en bekendmaking van de winnaar vindt natuurlijk ook dit jaar weer plaats tijdens het Remarketing Event.