AM Remarketing Event 2022
De remarketing- en occasion-sector staat voor grote uitdagingen nu de coronacrisis haar sporen nalaat. De vraag naar occasions is nog nooit zo groot geweest en de prijzen stijgen skyhigh. Hoe en met welke data bedienen we de stijgende vraag naar occasions? En is verduurzaming van het tweedehands wagenpark niet noodzakelijk? Deze en nog veel meer vragen kwamen ruimschoots aan bod op het AM Remarketing Event op 23 juni.
Belangrijke thema’s
- Hoe kan de remarketingsector bijdragen aan het vergroenen van het Nederlandse wagenpark?
- Alles over: online verkoopkanalen, data, digitalisering
- Hoe krijgt u een goede voorraadmix in deze tijd van schaarste?
- AM Nationaal Occasion Onderzoek en de verkiezing van de Occasion van het Jaar.
Voor wie?
- CEO’s, directies en eigenaren van dealerholdings en universele retail- en autobedrijven;
- Occassion & remarketing specialisten
- Remarketingmanagers van leasemaatschappijen;
- Occasionmanagers van importeurs;
- Hogere managers en eindverantwoordelijken in ict en marketing;
- Afgevaardigden van de eventpartners;
- Juryleden van de Occasion van het jaar-verkiezing
Richtinggevende analyses
Zonder kennis van zaken geen goede zakelijke beslissingen. Automobiel Management brengt, op basis van gedegen analyses, de belangrijkste trends in beeld. Tijdens het AM Remarketing Event presenteerden we twee eigen in de sector unieke analyses: het AM Nationaal Occasion Onderzoek en de verkiezing van de Occasion van het Jaar. Zo kunt u de juiste keuze maken, zeker in deze uitdagende tijden.
Nationaal Occasion Onderzoek
|
Occasion van het Jaar Dealers en importeurs kijken ieder jaar weer reikhalzend uit naar wie de winnaar wordt – want winnen krikt de verkoopcijfers op. |
Word partner!
Wilt u zich met uw merk, organisatie of product profileren tijdens het AM Remarketing Event 2023? Bekijk de mogelijkheden!
Waarom deelnemen?
- Kom in contact met interessante spelers op de occasionmarkt en deel uw kennis op dit exclusieve en unieke live-event;
- Breid uw netwerk uit, onderhoud bestaande contacten en maak kennis met nieuwe klanten;
- In een dag tijd bent u weer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in uw vakgebied;